14 february 2009 (2)

4:10 PM by , under

bila sebut 14 February je mesti semua orang teringatkan Valentine's Day. .best ke Valentine's Day ni. . tp lantaklah. . aku kisah apa. .hahaha. .


anyway on 14 February. . aku follow bebudak photoskool TT Ampang gi outing kat bukit bintang. .tema untuk outing kali ni ialah "night shoot & light trail". .leh tahan la budak yang turun join TT ni. .majoriti bebudak nikon je. . budak canon ada 2 org je termasuk aku. .bukit bintang kalo malam minggu memang ramai orang. .dengan bebudak dok melepak kat depan maybank. . orang gi shopping kat sungei wang, bb plaza, lot 10 & etc. .elok lak malam tu ada official launching stesen radio baru dari Media Prima..One.Fm. .

anyway here are few picture of the night. .










edit post

2 Reply to "14 february 2009"

Anonymous on February 19, 2009 at 10:24 AM

aku suke gamba2 camni.. ala2 photojournalism

 

kasut-gombak on February 27, 2009 at 1:52 PM

yg light trail tu aku suke..